Известие

Collapse
No announcement yet.

Още един ТуинСпарк за основен!

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Тази шайба ако не се лъжа по спомен беше на шпонка. Ако Там се е износила и е превъртяла малко... нормално.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Тази шайба ако не се лъжа по спомен беше на шпонка
      Точно
      156 AR67601 BN 1.6TS 16V CF2 BASE
      Bosch Motronic M2.10.4 MPFi

      Comment


      • #48
        БРАВО, че няма да има основен!!!
        145 QV ex.
        146 Boxer TOTAL ex.
        147 T.S. Sele top

        Lancia Dedra 2000 16

        Comment


        • #49
          ingektori

          ako mi sveti lampata za ingektorite ot kakvo moge da e



          ПИШИ НА КИРИЛИЦА!
          Last edited by fiore; d.m.y г., 20:15.

          Comment


          • #50
            ingektori

            moge li nqkoi da mi kage ako mi sveti lampata za ingektorite na kakvo moge da se dalgi tova







            ПИШИ НА КИРИЛИЦА!
            Last edited by fiore; d.m.y г., 20:16.

            Comment


            • #51
              От много неща може да е. Трябва да се закачи на диагностична апаратура и да се види.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от кирил Покажи съобщение
                moge li nqkoi da mi kage ako mi sveti lampata za ingektorite na kakvo moge da se dalgi tova
                Колега иди на диагностика.
                Пиши на кирилица.
                Попрочети из форума има адски много информация.
                Няма нужда да пускаш мнения през 7 минути. Дай ни време за реакция все пак
                Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  Дай повече инфо. Къде чука? Как чука? Хубаво счупил се мотора, .......
                  Pri men се чува чукане огоре, откъм първи цилиндър и то само като подам газ при около 2500-3000 оборота и като падат оборотите преминавайки около 3000-2500
                  На празен ход и високи обороти не се чува нищо. Имаш ли ти или някой идея

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                    Pri men се чува чукане огоре, откъм първи цилиндър и то само като подам газ при около 2500-3000 оборота и като падат оборотите преминавайки около 3000-2500
                    На празен ход и високи обороти не се чува нищо. Имаш ли ти или някой идея
                    Много прилича на биелен лагер или бутален болт или счупено бутало прилича на нещо такова
                    156 1,8 ТS 99
                    Nissan Murano 2005

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                      Много прилича на биелен лагер или бутален болт или счупено бутало прилича на нещо такова
                      Само бутало ще да е. Мамка му

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
                        Само бутало ще да е. Мамка му
                        Не бързайте може и да е запушен повгигач от старо или "хуабво" масло... може да са още мноожество причини... Ех тия форумни диагностици! Те майсторите докато не отворят главата не знаят, а вие вече сте го решили какво му е!
                        145 QV ex.
                        146 Boxer TOTAL ex.
                        147 T.S. Sele top

                        Lancia Dedra 2000 16

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщение
                          Не бързайте може и да е запушен повгигач от старо или "хуабво" масло... може да са още мноожество причини... Ех тия форумни диагностици! Те майсторите докато не отворят главата не знаят, а вие вече сте го решили какво му е!
                          драги има някой зависимости които се получават при повишаване на оборотите на колата и едната е че се вдига налягането на маслото с повишаване на оборотите до определена степен, и за това най вероятно неможе да став3а и дума з аповдигач който до трака при 3000-4000 оборота А и освен това ако един майстор е с анбито ухо (може и да не е майстор ) веднага може да различи чукане от повдигач и чукане в бутало-цилиндровата група. а и освен това има някой специфични шумове при повреди на двигателите които се получават при определени обстоятелства и едно от тях е тозно при преминаване на мотора някъде през 3000 оборота с връшане на газат и последващо чукане в 90-% от случаите се дължи на проблем в биелните лагери бутален болт или буталото. Изхождайки от това и от вида на двигателя на колегата който е 1,8 който е по склонен да чупи бутала от колкото да превърта биелни лагери ..................
                          156 1,8 ТS 99
                          Nissan Murano 2005

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                            драги има някой зависимости които се получават при повишаване на оборотите на колата и едната е че се вдига налягането на маслото с повишаване на оборотите до определена степен, и за това най вероятно неможе да став3а и дума з аповдигач който до трака при 3000-4000 оборота А и освен това ако един майстор е с анбито ухо (може и да не е майстор ) веднага може да различи чукане от повдигач и чукане в бутало-цилиндровата група. а и освен това има някой специфични шумове при повреди на двигателите които се получават при определени обстоятелства и едно от тях е тозно при преминаване на мотора някъде през 3000 оборота с връшане на газат и последващо чукане в 90-% от случаите се дължи на проблем в биелните лагери бутален болт или буталото. Изхождайки от това и от вида на двигателя на колегата който е 1,8 който е по склонен да чупи бутала от колкото да превърта биелни лагери ..................
                            Драги, както видя не е само един колега, който има този проблем. В това което казваш има смисъл... така е! Онзи ден обсъждахме същия проблем с Bobo, и той сподели, пък нещо друго, че точно в този диапазон на обороти (2-3000 оборота)
                            това чукане най-често се дължи на "компетентната" намеса на майстора зацепил ангренажиня ремък и евентуално балансиращите валове (при 2.0).
                            145 QV ex.
                            146 Boxer TOTAL ex.
                            147 T.S. Sele top

                            Lancia Dedra 2000 16

                            Comment


                            • #59
                              Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщение
                              Драги, както видя не е само един колега, който има този проблем. В това което казваш има смисъл... така е! Онзи ден обсъждахме същия проблем с Bobo, и той сподели, пък нещо друго, че точно в този диапазон на обороти (2-3000 оборота)
                              това чукане най-често се дължи на "компетентната" намеса на майстора зацепил ангренажиня ремък и евентуално балансиращите валове (при 2.0).
                              То и той говори глупости от време на време,както сам е казвал.
                              RANGE ROVER / ALFA ROMEO SPIDER / ALFA ROMEO 145 1.9 jtd /YAMAHA 1200 /
                              0899832271 Сашо

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщение
                                Драги, както видя не е само един колега, който има този проблем. В това което казваш има смисъл... така е! Онзи ден обсъждахме същия проблем с Bobo, и той сподели, пък нещо друго, че точно в този диапазон на обороти (2-3000 оборота)
                                това чукане най-често се дължи на "компетентната" намеса на майстора зацепил ангренажиня ремък и евентуално балансиращите валове (при 2.0).
                                Хайде помисли каква може да е причината един двигател с променливо газоразпределиние да почне да чука след 2000-3000 оборота. Ами просто вариатора сработва. Не съм бил там не съм чул колата НО ще предположа че чукатето след тези обороти продължава а не е както при колегата да изчезва и да се появява при отнемане на газта и преминаване през въпросните обороти.
                                156 1,8 ТS 99
                                Nissan Murano 2005

                                Comment

                                Working...
                                X